Morgonpromenad

2012-04-18 @ 09:43:40 | Allmänt
Morgonpromenader är verkligen stärkande för mej! Ute före 8 och hemma straxt innan 9, slagit mej ner i soffan och fått lite frulle i magen nu. Fan va gott det är med turkiskyogurt med äpple och kanel, slickar skålen!

Nu ska jag göra veckostädningen tror jag när jag ändå är igång. Sen jobb 13-18! Ikväll blire ev lite mys med Anette och Anna, nog tacos! Å Anette har visst beställt klipptid här ikväll åxå ;)

Ha en god dag! Kram <3


Med den här i lurarna går jag skönt nere vid hamnen! :)
http://www.youtube.com/watch?v=zzdPJbaQkKA


Kommentarer
Postat av: PappaBananis

Man kan svårligen ha något bättre i lurarna, eller hur? Ska testa jogurt-varianten nångång!

2012-04-23 @ 10:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback