Naaz helg!

2012-04-02 @ 10:11:45 | Allmänt
Igår kväll landade vi i Hudik igen (Anette å jag), efter en väldigt trevlig helg i Stockholm! Min mage har faktiskt samarbetat, tackar farbror doktorn för pulvret från himlen som hjälpt mej så! :)
Ditresan gick som en dans, och när vi kom fram stack vi hem till Lenakuss för damp av oss packningen, efter det stack vi å käkade på Kungshallen, Lena, Sofia, Anette, lillsysterMaja, hennes Henrik och jag! Sen bar det av mot Berns för en magiskt konsert med The Shins!

Lördag var jag upp tidigt och va taggad inför dagens tur på stan. Skrotade runt och väckte dom andra så vi kom iväg i tid! ;) Brunch på Waynes, sen favvo affärerna på Götgatan!
Kvällen bjöd på film-mys med Lena å Sofia medans Antte var ute å slog klackarna i taket!

Söndag- mer shopping (Drottninggatan) innan avgång mot Hudiksvall!

Tack ni som var med, va roligt vi haft! Och tack Lena för att vi fick bo med dej i din fina läga! :)

Nu ska jag steka lite isterband och göra stuvad potatis till, blir kvällens middag!
Jobb 13-18 idag, sen tror jag mamma och pappa får sej en påhälsning kanske! Lillsyster kommer ju hem från Uppsala idag <3

Hoppas ni haft en lika fin helg som jag haft. KRAM <3




Kommentarer
Postat av: Lena

fett NAAZ babe! ses i helgen!:)

2012-04-02 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback