Smoothie gotta

2012-04-24 @ 21:59:40 | Allmänt
Goder kväll eder alla!

Kikar in som hastigast här och på fejjan, men snart är det då dags för bingen! Min sköna kudd rooopar högt på mej!
Känner mej så nöjd med mitt dagsverke. Började med en pw med Linda imorse, sen efter jobb 13-18 cyklade jag hem i racerfart för att slänga på mej träningskläder, möta upp Linnberg för ännu en pw till håstaholmen för body combat! Trött men glad i kropp och knopp säger jag god natt världen!

Kram <3


Gjorde sån god smoothie ikväll på Proviva blåbär, halv banan, näve hallon och klick turkisk yogurt! tips! :)

Kommentarer
Postat av: jimmy

den var god tycker jag! =)

2012-04-24 @ 22:09:26
Postat av: Fia- mamma till Edison

Proviva har jag aldrig provat i smooofie, lät ju gott! :) Hade melon i min jag, det var också bra!

2012-04-24 @ 22:13:09
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Zabina

Tack för igår.Ha nu en bra helg med dina.

KramZ

2012-04-24 @ 23:35:57
URL: http://www.zweetzayorx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback