Helgen.

2012-04-16 @ 10:35:29 | Allmänt
Hej! Började min måndag med en supergod frukost och soffläge med lapen i knä! Ska resa på arslet snart och steka på lite kasslerskivor som vi ska käka till Jimmys goda potatisgratäng som han kockade ihop igår till veckans matlådor :) sen jobb 13-18!
Men först tänkte jag slänga ihop en liten update om helgen som vart!

Hoppas ni får en fin start på veckan, KRAM <3



Den goda fruksosten bestod av turkisk yogurt, tärnat äpple, kanel och lite honung
Ett glas av denna josen på det! Hur goott?! :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helgen
Har varit så mysig, exakt hela helgen!
I Fredags efter jobbet for jag och J till syster, Pär och lilleman i Hede och drog säsongens första grillat! Kan lova att det var så gott så att jag åt tills jag fick jordens magknip, men det var det nästan värt! :) Johanna och Jimmy D var åxå där, så vi spelade ett parti yatzy på maten.

På lördagen efter jobb kom den efterlängtade tjejkvällen som spenderades på Manis med god mat och dryck samt trevligt sällskap! Vi firade storsyster som fyllt år. Efter mat och surr fortsatte vi hem till my place för mer gotta och surr ;)

Söndagen blev en utomhusdag, mamma, pappa och jag for ut till morfar i paradiset och krattade fram en massa vår! grillade korv, solade våra bleka nosar på bron och gofika a la mamma hann vi åxå med. Vi gjorde så fint och det va så skönt att va ute i solen! Efter nordis åkte pappa och jag och köpte kebab, pizza och kyklingsallad som vi åt till middag, mamma, pappa jag och Jimmy :) Avslutade helgen i jordens skönaste soffa med en mkt bra rulle och en mkt bra kille, vi såg Hugo, rekommenderar!


Tårtbit! På mammas goda sockerkaka, gräddklick och jorgubbssylt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Fusktårta får man fuska med efter fysiska utomhuspass!

2012-04-16 @ 14:13:50
Postat av: stina

Apsåapsålut!

2012-04-16 @ 20:33:37
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback