Up in the air!

2012-04-23 @ 21:28:16 | Allmänt
Bättre sent än aldrig tänker jag och slänger upp hela helgen i ett och samma inlägg! Har haft så full upp så har inte slagit upp lapen på hela helgen tror jag. Kan vara skönt med datorfria dagar ibland!

I fredags var jag ledig och umgicks med mor och kusin Lena hela dagen! Efter morgonpromis med Linda, drog mamma, jag och Lena på secondhandtur. Dakapo, Röda korsets och Resursen for vi runt på. Vi fyndade massor den här gången, så kul! Vi shoppade tröjor, jacka, fotölj, böcker, skålar, skor, bebiskläder mm! Kanske slänger upp en bild nå sen på kapen. Till middag då bjöd mamma och pappa på pappas egenfångade regnbågslax, mitt bästa! <3

Lördag- jobb som vanligt, sen pizza med finaste Anette! Drog sen hem till henne, mötte upp kusin Lena och hade lite spakväll och hårklippning!

Söndag! Fick Jimmy sej en big överraskning av mej! Vi flög helikopeter! :D Huuuur kul och häftigt som helst. Måste göras om! (Hudikmässa på Glysis som gav oss möjligheten, och den tog jag!) :D
Efter luftturen for jag ut med delar av familjen till morfar, krattade, städade lite, lekte ute med lille Edison, surrade och lagade/åt flygande Jakob! Mysig ute-dag, vilket jag gillar!

Väl uppskattad helg! :)

Ny vecka nu, grå som den förra med ok ändå! Började så bra med kortdag på jobbet, snabbfika och pussar i Hede med syster, lille E och Pär. Sen stack J och jag till hans föräldrar, där gjorde jag i ordning tacos åt oss medans dom andra var ute och fejade!

Klart slut för idag, hoppas ni haft det bra! Kram från mej <3

 

Delar av helgen i bilder åxå :)

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det var en jättehärlig helg Stina, tack för det <3

2012-04-23 @ 23:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback