Helg!

2012-02-05 @ 11:46:19 | Allmänt
Hejsan!

Igår jobbade jag som vanligt på dagen, segt var det då folk inte hittade ut pga kylan :/ Men kul ändå för har ju Anette vid min sida :)

Efter det blev vi bjudna på go-mat hemma hos mamma och pappa, hasselbackpotatis, fläskfilé, gräddåsås och godaste salladen med fetaost o annat smask i! Till efterrätt hade mamma gjort en citron/limepaj, hur god som helst. Tack för den brakmiddagen! <3

Sen hissade å dissade vi till mellon, mest diss förekom hos oss, precis som det ska va! "Det ÄR dålig musik, det är därför man kollar", som Maja sa! När dom äntligen sjungit klart ;) så såg vi på en fillm och åt MER haha, chips, melon, vinduvor, godis och cola!

Ja, min älskade lillsyster är hemma från Uppsala över helgen <3 Vi ska passa på å mysa massor såklart!
Ikväll är det min tur att bju igen, tror jag ska göra några olika matpajer och en stor sallad!

Nu ska jag baka chocklatechip cookies, kommer med bild å recept senare idag!

Hur har din helg varit?

Kram / Stina



Fick en sån fin helgbukett tulpaner av J i fredags <3

Kommentarer
Postat av: Bladde

Haha, det är så himla roligt att kolla på Melodifestivalen med din familj :) Alltid en massa diss!!

2012-02-05 @ 12:53:07
Postat av: Stina

Haha, ja visst här hissar vi inte i onödan ;)

Åå saknar dej Bladde! <3

2012-02-05 @ 20:06:57
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback