Bingen kallar

2012-02-21 @ 22:56:51 | Allmänt
Ledig fm så passade faktiskt på att lata mej lite, kollade lite repsiser på webb-tv och diskade var vad jag hann med.
Sen jobbade jag till kl 6, efter det hämtade Fia upp mej och vi drog å körde ett combat-pass a lá Linda! Skönt att få boxas lite! Behövde det kände jag.

Svettig å hungrig kan jag lova ja va då jag kom hem! Fortsatte kvällen med en långdusch sen soffläge och lite fler missade program till mitt goa kvällsfika :)



Tips på gott kvällfika- perfekt efter träning :
Hårdmacka med skinka, banan med jordnötssmör
och en good tallrik färska blåbär och jorgubbar med mjölk! Plus två stora glas vatten!


Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma, matte till mops och gravid med nr 2

Skönt med ett mäktigt träningspass!

2012-02-22 @ 20:11:42
URL: http://zaraholine.blogspot.com
Postat av: Bladde

Gött kvällsfika! Får så mycket tips när jag kollar din blogg. Tänker hela tiden, åh, det där måste jag testa! Hur ska jag hinna allt? Men bananen med jordnötssmör låter toppen som träningsfika!

2012-02-22 @ 21:49:41
Postat av: Stina

Ja, så smaskigt! Roligt att du får lite tips Blad, kan man behöva ibland, trökigt när man har idétorka ibland..

Ja, det är jättegott och man blir mätt så mätt!

2012-02-23 @ 09:30:49
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback