Flyttfix!

2012-02-12 @ 10:49:29 | Allmänt
Idag ska vi ut till Jimmys föräldrars nya hus och dona lite! Vi ska måla källare och fixa i köket idag tror jag.
Till veckan ska det dit möbler! Det kommer bli så fint så! :) Tänkte ta med lite snittar som jag gjort på morgonen, som vi kan smaska på medans vi jobbar!

Sen i em ska vi titta på Pixis och Wiggos lilla valp som har hunnit bli fem veckor, tror den är hur söt som helst! ^^
kommer nog en bild sen.

Hoppas ni får en fin söndag, solen lyser ju iaf! :)



Snittar fyllda med soltorkadtomatcreme!

Solt.tomatcreme

1 förp. färskost naturell
Soltokade tomater
vitlök

Mixa allt med staven- klart!

Gott även på varmamackor, bre på toast eller baguette å in i ugnen!




Det blev två tunnbrö kvar så gjorde god söndagsfrukost till mej och J
Han fick färskost och rökt skinka i sitt bröd och jag pepparrot och rökt skinka.
Mixade till en smoothie till det med apelsin och hallon!


Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Du är visst den perfekta hemmafrun du! :) alla skulle ha en liten Stina :D

2012-02-12 @ 11:46:40
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: jimmy

JÄTTE goda snittar! =)mums

2012-02-13 @ 21:04:48
Postat av: Fia- mamma till Edison

Näe hörrödu, jag ligger i lä! :) Jag är latmask och du är ett energiknippe hihi!



Stins var väl ett gulligt smeknamn annars :P

2012-02-14 @ 09:46:19
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback