Här kommer natten, kall och underbart lång..

2012-02-16 @ 22:28:20 | Allmänt
Min dag har till största del innehållit städning, storstädat och tvättat här hemma innan jobbet, där jag fortsatte med kvasten när jag ändå var i "städ-farten" liksom ;)

Trött skalle å trött rygg ska få vila i storsängen nu, best money spent ever!

Hörs kanske nå till helgen.

Kram <3

Tänkte fresta lite med en bild på mitt
goa kvällsfika som jag intog för ngn timmer sen-


Färska blåbär med mjölk, en delad banan med jordnötssmör och en passionfrukt

Har ställt in båda mina fina alla hjärtans-buketter som jag fick, i vardagsrummet
så jag kan njuta av dom från min favvoplats här i världen (våran soffa)! Så vackra, tack igen :)


Kommentarer
Postat av: PappaBananis

Vad ni festar med gottis! Gillar rubriken på inlägget! Pugh, han e bra han! :)

2012-02-17 @ 14:42:44
Postat av: Stina

Det ska va gött å leva, uh?! :D

Javisst brao låt!

2012-02-17 @ 19:17:57
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback