Lillördag.

2012-02-08 @ 21:52:31 | Allmänt
Go kväll i stugorna!

Idag har jag fått gosat bebis! Jobbade en kortis, sen kom pappa Pär med lille Edison till jobbet då jag slutade. Pär skulle skjutsa hem syster så jag och lillen tog en promis hem + en sväng runt öster så att han skulle få sova sin middagslur. När vi kom hem fick lille E bada! ! Vi sjöng, plaskade och skrattade, bada är grejer det tycker E! ^^
Älskade lilla unge du är det finaste som finns <3

Har gjort ett onyttigt och fettigt (glömde jag gott?) kvällsfika till mej och J. Äter inte "sånt" på vardagarna annars, men idag tyckte jag det absolut behövdes!

Här har ni receptet, huur enkelt?! JÄTTEenkelt!

Vitchokladmousse 2 port.

Du behöver

150 g choklad
2,5 dl cremefraiche
skvätt citron
några hallon på garnering

To Do

Smält choklade å vispa sen ihop med fraichen och en skvätt citronsaft!
På med några hallon opp on top!



Mamma jag tog vitchoklad eftersom att jag ju har "vit-vecka", bra va!? ;)





Kommentarer
Postat av: morsan

helt ok Stina! guuuu va gott det ser ut!

2012-02-08 @ 22:07:36
Postat av: Stina

Va bra ;)

Synd att vi inte bor i samma kvarter för vi slängde nyss en halv portion var, det är gott men mättande :)

2012-02-08 @ 22:50:44
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/
Postat av: PappaBananis

Ni kan då "ta hand om er" ni! Ser förödande gott ut!



//Bananis

2012-02-09 @ 09:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback