Snart så!

2012-02-02 @ 10:16:42 | Allmänt
Ja antingen idag eller imorgon så kommer våran nya köksgrupp, det ser jag fram emot! Dock vet jag inte var jag ska ta väck det gamla :S Får jag fixa sen.. Sen sen sen, känns det igen? :P

Lika trög idag, vad man blir seg av att ha en förkyldning going :/ Har knappt lyft en finger idag, men det säger min mamma att man inte ska... Sant men tråkigt. Ska väl ta å diska undan iaf, det är väl ok, mamma? Plus att jag är sådär väldigt fint "snorfnasig" och röd under näsan, skitsnyggt när man står i butik.. Frisk snabbt tack!
(har lovat J att min blogg inte får vara en "biktblogg", det är inte ok med såna tycker han, haha håller med- men liiite gnäll får man väl lov att häva ur sej?) :P

Har precis varit ut å kissat med Molly, hihi hon fnös å nös när hon fick den pudriga nysnön i nosen, gull! ^^

Hoppas ni får en fin torsdag! Snart helg hörrni! :)

Kram! <3




Längtar ni till sommaren och värmen lika mkt som jag gör? :)



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, jag brukar baka väldigt mycket, men just nu försöker jag låta bli eftersom jag helst inte ska äta massa onyttigt. Men ibland kan jag inte låta bli :P



hihi, men de var inte så jag menade :)

2012-02-02 @ 10:52:38
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är smart du! :)

Ska nog också börja med de. Så roligt å ge bort saker tycker jag! :)

Speciellt när man har gjort nåt själv! :)



Hihi, ja så söt så man skulle kunna äta upp dom! :)

Nils ligger här bredvid nu och man behöver bara titta på honom så börjar han skratta. :) Snacka om nöjd kille :P

2012-02-02 @ 12:30:44
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Morsan

Ok med disk,men där går gränsen! Puss min lilla trasselsudd

2012-02-02 @ 15:48:23
Postat av: PappaBananis

Den som inte längtar efter sommarens fröjder mitt i vintern måste vara galen eller åtminstone fakir!



Fin blogg gumman!

2012-02-03 @ 16:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback