Dagens Stina, eller vad är det man säger? ^^

2012-01-26 @ 21:56:05 | Allmänt
Skön dag på jobbet! Rean är i full gång och oj vad jag säljer skor! Ni borde passa på nu då vi har mer än halva priset på massor av skor! :) Det är så roligt att jobba i butik och träffa så mkt nya människor varje dag, speciellt nu på rean är folk på så gott humör när dom hittar en riktigt klipp ;)

Annars har det inte hänt så mkt mer än jobb idag, fikade gott med Jimmy på Waynes coffee efter jobbet, jag åt surdegstoast med pesto, skinka å cheddarost, den va jättegod faktiskt! Jimmy drack sin älskade varma choklad å en boll till den ;)

Sen kom Anna å ville bli av med utväxten så jag fick agera frissa! Hann med lite surr och en kopp te också :)

Imorn är jag leeeedig!! Så det bär av till Sundvall med syster och mamma för lite shopp! Men först ska jag på "studibesök" på syster Fias skola å ska tydligen bli intervjuad ;) ska ställa upp för studenterna som ska öva på att intervjua! Okejrå sa jag :)

Har tyvärr ingen fin bebismage att visa upp, så det får bli en sån "dagens Stina" istället! haha ;D



Vit och skön poncho från H&M,
absoluta favvojeansen från
Dr denim "kissy"


Kommentarer
Postat av: jimmy

De är gött med choclad! =) fin du e!

2012-01-27 @ 16:45:35
Postat av: Stina

<3

2012-01-27 @ 19:46:27
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback