Fina fisken

2012-01-30 @ 19:52:13 | Allmänt
I em har Jimpa å jag varit och beställt ny köksgrupp, vitt å fint! Vi kommer få det i veckan, laddar upp bild då så ni får se! gruppen vi har nu håller på att rasa samman så vi behöver verkligen nytt! :)

Nu laddar jag för en mkt bra tv-kväll, först " halv åtta" och sen "familjen annorlunda", hur mysigt?! JÄTTEmysigt!^^
Synd att det är "Sofias änglar" även kl åtta :( blir webben sen då!

Tänkte att jag skulle bju på recptet på min middag idag "dragonfisk", smarrigt å lättlagat! Thats for your dinner tomorrow night  ;) Det har vi ätit ofta hemma när jag växte upp, minns inte receptet riktigt så hittar på lite sj.. Gott blev det iaf! :)

Mumsig dragonfisk

Du behöver

400 g vit fisk
en soyagrädde
en halv citron
citronpeppar
fiskbuljongtärning
dragon!
salt

To do

In med firren i ugnen i 10 min på 200 grader!
Fram med en kasrtull å blanda samman resten av gosakerna
värm på såsen och töm sen sedan över fisken!
skjuts in i ugnen igen tills fisken är "genomkokt"!



Jag åt morötter, potatis och färsk broccoli till

Kommentarer
Postat av: zabina

Blir bra med ett stadigt bord & stolar.Toppen fint på bild.

Moppsan såg trött ut vid stövlarna.

Ha det bra ni alla.

KramZ

2012-01-30 @ 23:22:05
URL: http://www.zweetzayorx.se
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Jo ifs, men vi hyr ju huset och då känns de som att man måste ju fråga om allt man gör. Så himla drygt! :P

2012-01-31 @ 09:05:25
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Gud vad du är duktig på att laga mat och baka :)

Kommer aldrig glömma när ni var och hälsade på i lägenheten när Lars fyllde år och han fick kolakakor, japp, jag nallade och dom var såååå goda! :) Prefekt seg och kolig. :P

2012-02-01 @ 12:45:56
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback