Gomorr!

2012-01-30 @ 07:36:17 | Allmänt
Usch vad oskönt det va att sova inatt, det brukar det ju aldrig vara för mej.. Känns som en förkylding börjar krypa sej på :S hoppas inte, har inte tid!

Ledig dag idag, ska gå en långis med Molly iaf, sen kanske plocka lite här hemma.. Känner sån stor lust till att RENSA här, bort med en massa skit! Haha, har haft känslan i flera dagar, tycker vi ha för mkt grejor tror jag, å Jimmy säger att det är jag själv som fyllt boet :S Kan ju känna mej träffad till viss del faktiskt..

Hoppar in i duschen nu sen blire grötfrukost! Provat den här gröten? Mkt godare än havregryn tycker jag!


Grahamsmjölsgröt
1  l  Vatten 1  tsk  Salt
3  dl grahamsmjöl

Beskrivning

Koka upp vatten och salt. Vispa i mjölet, lite i taget. Låt gröten
koka på svag värme under omrörning, ca 5 minuter. Servera med mjölk
och lingonsylt eller äppelmos. Jag har kanel å
socker på som barna :P




Morgonfönster på kolonivägen

Dålig mobilbild på våra nya
vardagsumsgardiner, svart/vit randiga, i love!

Dom heter "Kadett", finns på Åhlens
199 kr/ längd




Kommentarer
Postat av: Tine

Åh den där gröten ska jag testa :D Tack fina Stina

2012-01-30 @ 10:02:34
URL: http://tineeriksson.blogspot.com
Postat av: mamma

Morgonfönster är ett vackert ord tycker jag!

2012-01-30 @ 13:21:29
Postat av: Stina

Hihi, tyckte du mamma?! Tror jag hittade på det själv åxå ^^

2012-01-30 @ 14:38:30
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback