Refreshing!

2012-01-30 @ 15:04:33 | Allmänt
Kom precis hem efter en uppiggande långis med Mollymus! Så härlig och fin promenad där i båthamnen å runt industrierna!

Håller på att tvätta sängkläder och ska "plockstäda" lite här hemma nu vare tänkt, men dumburkarna datorn och tv:n lockade mer nu :P

Jag ska jag ska jag skaaa! Men först fruktstund! ;)

Jimmy- kan jag få tacos ikväll? Jag är sååå sugen på det!



Mina nya Graningekängor som jag håller på att "gå in",
det går bra för dom är supersköna! Och varma :)
Finns på Knapps om ni är sugna ;)
Haha, ja, å en trött vovva som gått en hel timme
på korta små ben, slocknade på direkten då vi kom hem <3


Kommentarer
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Ja super fint!

Phhöö, ah om man tycker om gammeldags så är de fint, men de gör inte jag så jag tycker de är skit fult!

Önskar jag hade pengar å kunde göra om de.

Eller hellre ha ett jobb så man kan spara pengar till att köpa ett hus TILLSAMMANS och göra de så som man vill! :)

2012-01-30 @ 16:16:10
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Men Hej Stina!

Råkade på din blogg, fin:)

Hoppas allt är bra med dig?

Kram

2012-01-30 @ 17:53:57
URL: http://idacarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback