Heliga helg <3

2012-01-29 @ 11:30:31 | Allmänt
Goddag ni!

Idag sov vi till 9.45! :O Alldeles jävla för länge (åtminstone för mej som somnade tidigt i soffan igårkväll)! Får så ont i huvudet om jag sover för länge på mornarna nu för tiden... Ångrar mej!  Ska ut på söndagpromenix snart, hoppas det går över när jag får andas lite friskluft!

Igår- jobb som vanligt på lördagar med Anette, inte dumt alls att sälja skor med henne! :D
Sen fick vi gomiddag hos min mamma å pappa, mammas köttfärslimpa, pärer och brunsås! Godaste som finns! Och sen hade hon gjort en jättegod äppelpaj till efterrätt, tack för det! <3

Efter det drog jag vidare till Anette och hjälpte henne med smörgåstårta och bakade en hallonpannacottapaj där åt henne, hon ska nämligen ha 23 års- kalas i em! Vi ska dit såklart! Laddar upp bilder + recept på allt gott senare idag! :)

Nu doftar det potatisgratäng här hemma! Jimpa har stått å fixat ihop en så vi ska ha middagen klar sen ikväll när vi kommer hem från kalajset, såå duktig så! <3

Nu: städa sen promis. En dag i riktig söndagsanda, vilket ja gillar!




Kolla vilken jäkla sötis vi får vakna upp bredvid, lyllo oss <3


Kommentarer
Postat av: Drottningen talar!

ser fram emot hallonpannacottareceptet!

Puss på dig prinsessan Trasselsudd

2012-01-29 @ 12:02:31
Postat av: Lisa

Mmm man blir hungrig när man läser här ju :) Bor Molly hos er på heltid? Söt är hon iallafall!

2012-01-29 @ 12:48:45
URL: http://dantehund.webblogg.se/
Postat av: Coquina

Söt hunden är =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2012-01-29 @ 15:55:28
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: zabina

Moppsan nyvaken flurig,oj vad jag saknar den lilla bitchen...

Pussa henne från mig.

KramZ

2012-01-30 @ 00:07:18
URL: http://www.zweetzayorx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback