Varning för snoor..

2012-01-31 @ 12:09:18 | Allmänt
Usch, förkyldning på g igen!? Fan så dumt.

Har hunnit städa toa, diskat, vikt tvätt, gått långis med vovva och snoorat... Börjar jobba kl 1 idag då hinner man med en del innan ;)

Ikväll har Jimpa lovat att ha tacos klart när jag kommer hem från jobbet, har varit sugen på det i flera dagar ^^
Trevligt med taco-mys, blir nog en film till om jag känner oss rätt! ;) Fint att ha ngt att se fram emot ikväll nu när det tar emot lite att gå till jobbet pga förkyldningshängighet... (nu hittade jag på ett eget ord igen tror jag?!)

Nu blir det fiskrester till lunch!

Vad gör ni idag?

Vårat kvällsfika igår:

Halvt onyttig smoothie
(måste va lite sött i om det ska passa herrn i huset) ;)

2-3 dlr frysta hallon
4 dl mjölk
nån skopa hallonsorbet

Mixa allt samman och lägg i några frysta hallon som isbitar om ni vill!


Festligt med sugröret, eller hur?! ;D

Ser ni min fina gardinkappa med rosor och poesi på?
Finns på Kjelles! kan va nödvändigt när man har
grannar som är nyfikna på vad man lagar till middag ;)

Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Edison

Fin bild! :) Sorbet i smooofien lät ju inte illa alls :P. Jag hade vaniljglass i häromdagen :D

2012-02-01 @ 12:46:29
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback