Dr denim

2012-07-09 @ 21:08:35 |

Hej bloggisar och ni andra som kikar in här! Idag blev det en kortdag på jobbet, slutade kl 14 och efter det tog jag en kort shoppingtur med min semesterfirande festman! Vi firade hans första dag med jordens största mjukglass inne på tjorren i guldsmeden! Wow ögonen lyste på oss båda tror jag ha ha, mkt strössel fick man oxå ;)) Var nära att tippa hela tiden så lyckades inte fiska upp telefonen för att fota den.. ett par till av mina absoluta favvojeans fick följa med hem även! Dr denim it is! Sen följde jag lillsyster till PiercePierre och hon vågade äntligen göra sitt efterlängtade hål i näsvingen! Hon blev så fin så! Nu har vi lika, du å jag Maja :) Hoppas ni haft en fin sommardag trots regn. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback