6 Juni

2012-06-06 @ 09:30:04 | Allmänt
God morgon!

Synd på solen hörrni.. Men lite tur för mej ändå, då slipper jag sukta när jag står inne och jobbar idag ;)
Har tagit mej en lugn morgon, tänkte ta en promenad med spar den till em. Har diskat berget på köksbänken och ätit onyttig frukost- tekaka! Men så gott och så länge sen sist! Helt färska och mjuka ska dom vara :)

Vad gör ni idag? Alla lediga? Jag ska tjäna pengar, ob hela dagen! B-)

Kramkram!



J skrattade åt mej igår för vaknade med den här skruven som låg tvärs över mitt ansikte, där ville den vara liksom!
(har lagt den åt sidan här- den var ngt störig ha ha)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin i dina lockar min Trasselsudd, du borde visa dem varje dag, tycker jag, pusspuss

2012-06-06 @ 10:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback