Härligt veckoslut/helg

2012-06-10 @ 10:18:40 | Allmänt
Hej vänner!

Funderar på att jag måste skaffa internet till min telefon nu i veckan. Det känns som ett helt projekt att första ladda in bilder på datorn från mobilen, logga in och blogga på datorn... Vill kunna göra det lite smidigare och skulle vara kul att oftare och enklare få till mina inlägg här :)

Idag hade jag hoppats att Hudiksvall skulle ha bjudit på lite sol så jag skulle få ligga ute och vändsteka min bleka kropp, men den kanske tittar fram snart! Putsa fönster står också på agendan.. J har varit så duktig och tagit inglasade balkongen och köket, så sovrum och vardagsrum står kvar till mej.

Laddar upp lite bilder som får visa delar av hur härlig mitt veckoslut och helg varit. Många långa promenader, hängt med vänner och familjen, myst i parken, grillat massa gott och ätit alla sommarsäsongens goda frukter och bär- älskar allt gott som finns tillgängligt under sommaren!







Kommentarer
Postat av: Zabina

Vi får byta namn på dig: Mat Stina (mat Tina har fått en konkurrent )

2012-06-10 @ 12:11:49
URL: http://www.zweetzayorx.se
Postat av: sara

Tack så himla mycket :) du är ju superduktigt oxå!

Jag har lagt upp receptet på dammsugarna i något tidigare inlägg så du vet:) kram kram

2012-06-10 @ 21:41:44
URL: http://sarafredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback