langos och gos

2012-06-03 @ 21:37:48 | Allmänt
Hej i regnet!

Har inte hunnit kika in här idag för har haft fullt upp med att jaga och ta hand om lillen här hemma :) Vi har haft det så mysigt och han har som sagt varit så duktig och snäll med oss hela tiden ^^ Idag har vi handlat på maxi, badat badkar, sovit middag alla tre och myst i massor!

Sen bjöd jag min familj på langos-middag på Majas beställning! :) Lika gott som det brukar! Vill ni ha mitt enkla recept på langos så ge mej en vink!

När gästerna gått trotsade jag och J regnvädret och tog en promenad till Hemmakväll och hyrde en film, Ond Aning , sett den? Verkar bra! Chips och dipp-rester sedan igår snaskar vi på under filmen ;)







Vitlökssmör, gräddfil, räkor, rödlök och rom är mina bästa pålägg!
Kladdkaka med grädde och varma hallon till efterätt :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Lika gott som vanligt Stina, tusen tack!

2012-06-03 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback