Tisdagsmys på hög nivå

2012-06-06 @ 00:14:10 | Allmänt
Åå välkommen tillbaka solen, hoppas du stannar ett tag och värmer upp oss med dina sköna strålar, som jag har längtat!
Haft en otroligt skön ledig dag idag! Turen med mamma och lillsyster Maja var så mysig och vi hittade så fina blommor till vår balkong. Satte igång att sätta dom i jord så fort jag kom hem! Kommer bli så fint när dom växt till sej.

Sen ringde Hedeborna och bjöd in till grill-middag och vi va inte sena å tacka ja ;) Tog mej en promenad dit i mina cykelbyxor ( önskar mej färg på benen nu) och good middag dukades upp!

Nu ska jag krypa ner i världens skönaste säng! Ja, jag lovar, VÄRLDENS skönaste! Best money spent ever :)

Kram och god natt mina vänner! <3










Bilbombar er, sorry! Men hade så många fina från idag :)
Salladen rörde jag ihop och stod för till middagen
Den bestod av: ruccola (i love), coktail tomater, röd paprika, gurka, feta, solt. tomater, purjo, selleri, solrosfrön, oliv olja och balsamico

Kommentarer
Postat av: stina

haha BILDbomb ska det stå :P

2012-06-06 @ 09:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback