Typiskt

2012-06-19 @ 19:59:43 | Allmänt
Hej!

Dumma blogg.se appen på min telefon har inte funkat på en vecka snart, suck :/ Jag som ville blogga smidigt å snabbt från telefonen, hoppas det ordnar sej snart.. Det är ombyggnad på g här ser jag, känner inte igen mej, kanske därför det krånglar från Iphonen! tänkte mest tala om det ifall ngn undrar vart jag tagit vägen ;)

Födelsedagen, veckan och firandet i helgen var så mysigt! Fått så mkt fint, kanske visar jag er sen!

Nu har jag krupit ner i soffan under gosfilten som jag fick av familjen i present. Kram på er och hoppas vi "hörs" snart! Bara appen funkar igen så ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hallå där igen, undrade just om du tagit semester redan!!!Puss och kram

2012-06-20 @ 07:33:11
Postat av: Anonym

Jag kommer inte heller in via mobilen!

2012-06-20 @ 09:56:57
Postat av: Linn

/Linn

2012-06-20 @ 09:58:04
URL: http://linnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback