Natti!

2012-06-07 @ 23:04:40 | Allmänt
Blev en promis med kusin Lena ikväll efter jobbet, timmes promenad plus lite styrka på det- känns skönt! För sen kunde jag äta min "Hasse-munk" som jag fått av J, med gott samvete ;)
Har hunnit med veckostädning ikväll också, badrum och dammsugning+svabbning, ibland är man effektiv!

Sen har jag väntat in J som precis kom hem, han har käkat middag med Extremsport-föreningen så nu blev det sent ikväll, tur det är helg imöra!












Shoppade på GT på lunchen
Letat och letat efter randig långklänning då den jag ville ha från Lindex inte fanns i min storlek
Hittade den här och känner mej ganska nöjd tror jag, den är ju lång där bak iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och gravid i vecka 38

Jag har köpt en klänning i den modellen från H&M. Vit och blån super snyggt!

2012-06-08 @ 07:25:18
URL: http://zaraholine.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback