Jo!

2012-03-28 @ 21:59:09 | Allmänt

EM, möbelaffären har ju klappat igen och hade nu lite utförsäljning. Hade hört ryktas om att dom sålde fina plastmattor med stjärnor på med 30% avdrag. Jag har inte haft tid att kika in i veckan, men min allra finaste morsa ringde därifrån idag och berättade att hon stod och klämde på en sådan ljusgrå/vit, den SISTA! Pax mej! Sen släpade hon hem den till mej, så nu ska jag föra över 370 kr till henne! (Tack mamma) Lycka!

 

Gräsligt golv med svinfin matta!

 

Glömde ett gnäll i förra inlägget.. Har feber idag också, jag som aldrig har feber :/ Typiskt om man skulle bli sjuk nu när man ska iväg till helgen, då grinar jag :(  Håll en tumme för mej nu är ni snälla!

KRAM <3


Kommentarer
Postat av: morsan

Blev ju jättesnyggt! Hoppas febern är borta idag! Puss o kram <3

2012-03-29 @ 05:59:03
Postat av: Lena

babe! se till att bli frisk nu!!!

2012-03-29 @ 07:39:20
Postat av: Stina svar:

Ja Lena, tänkte att jag skulle bli frisk tills vi åker, hoppas medicinen gör underverk! :)



Jess mamma, visst blev det?! Så nöjd, det gjorde min dag igår, plus du! Pusskram <3

2012-03-29 @ 11:48:45
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/
Postat av: Zabina

krya på dig,var skall du i helgen..

vad fin mattan är,toppen smak du har i inredning.

KramZ

2012-03-29 @ 11:59:38
URL: http://www.zweetzayorx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback