SKRÄPkaka..

2012-03-04 @ 23:29:39 | Allmänt
Söndagar är min varasurdag, nästan varje söndag är det lika.. Varför?! Enda helgdagen jag är ledig varje vecka och ändå blir det såhär.. Tror att jag tycker att det är tråkigt att inte ha ngt att göra :S
Så brukar försöka hålla mej sysselsatt med att baka nåt gott eller laga till nån god söndagsmiddag åt oss.
Vaknade tidigt denna söndag, kände mej på hyfsat bra humör ändå och satte igång ett bak! En skräp/silvia- kaka skulle det bli! MEN, tji fick jag. Ugnen fick nå jävla fel! Den är dålig annars åxå, men nu har den helt fått fnatt. Blev sopor av den skräpkakan! Blev så sur så gjorde ett nytt försök, ugnen funkar sisådär varannan gån man använder den.. Blev inte bra nr två heller. Men BÄTTRE! Så firade med att svulla i mej nästan en hel rad själv :P
Lång solig promenad med J på det då! :)

Nu ska jag värma på lite rester av gratängen jag gjorde i fredags! På kassler, färsk broccoli, färska champinjoner, ostsås och lite riven ost på toppen! Ris till det. Gott värre!




Övar på att göra kollage i Picasa, Jimmy blev cuttad av ngn anledning :/
Bättre lycka nästa gång kanske!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

mysig promenad och god mat vare iaf! fast du inte fick sådan bra start på dagen! :)

2012-03-05 @ 08:29:14
Postat av: Stina

Jimpa <3

2012-03-05 @ 09:38:12
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/
Postat av: Lisa

Då ska jag kolla på gina också. Hittade på mq jag men kan tänka mig att dom är billigare på gina så det passar nog min budget bättre :)

2012-03-05 @ 10:44:58
URL: http://dantehund.webblogg.se/
Postat av: Zabina

att göra kollage i Picasa,måste du lära mig,fast det kommer att ta tid....snälla Stinis.

2012-03-05 @ 22:43:55
URL: http://www.zweetzayorx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback