Snabbmat!

2012-03-28 @ 20:48:27 | Allmänt
När jag kom hem från jobbet ikväll så var jag inte sugen på rejäl middag efter fikat på eftermiddagsrasten, så slängde ihop en liten omelett som blev jättegod! Omelett är bra, man kan ta det man har hemma och är sugen på så brukar det bli bra! Fort går det också.


Idag gjorde jag min omelett på två ägg och en skvätt grädde, salt, peppar
och en god kryddblandning som jag fått i present m bla soltorkadtomat, vitlök och örter i
strösslade över ruccola och riven ost när den landat i pannan (plus lite paprikapuvler för fin färg)
Vändstekte den i smör (gillar när den är välstekt och inte slibbig)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Måste bara få gnälla av mej lite åxå... Var till hälso idag med min mage som har varit öm och dum i ca en månad nu, tog mej i kragen och tänkte jag måste göra ngt åt det eftersom att jag ska åka bort till helgen, då vill man ju må bra! Den stojige, lite flamsige med snälle farbror doktorn gav mej äcklig medicin och sa att det ser ut som att det är IBS jag har.. läser man här så stämmer det mesta in på mej. :/ Sen har syster oturen att ha den sjukan, det verkar INTE kul, har tyckt så synd om henne. Så mkt gott här i livet som hon fått avstått.. Det som är så gott att äta!

Kommentarer
Postat av: PappaBananis

Både låter och ser god ut! Måste testa! :)

2012-03-29 @ 14:53:00
Postat av: Stina svar

Ja pappa prova! Blev jättegott! :)

2012-03-29 @ 19:46:55
URL: http://stinatrasselsudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback