Behöver laddas

2012-05-15 @ 19:54:54 | Allmänt
med ny energi.. För trött för mitt eget bästa, legat i soffan i två kvällar efter jobbet ist för att träna och städa- orkar inte! Tror det är pollen som spökar, slocknar så fort jag slår mej ner i soffan.. Aja, så är det ju varje vår! Men man glömmer så lätt hur det känns, förtränger tror jag ;)
Äh sluta gnäll nu, snart är det sommar och varmt då känns det okey ändå trots snor och röda ögon! :)

Kollar "Halv åtta" just nu och laddar inför första programmet i ny säsong av Outsiders, gillar!

Kram till er och hoppas ni har det bra <3



Saknar mitt lilla <3 krya-kramar till Snorison från moster!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag ska också slänga ett halvt öga på outsiders! Och två hela på uppsatsen haha!



Vilken underbar bild på skrutten! Men jag vill inte att ni ska bli smittade av denna snuva, vänta tills vi inte nyser så det stänker i alla fall... sen får ni passa/mysa hur mycket ni vill! Puss

2012-05-15 @ 20:00:56
URL: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback