snyft :'(

2012-05-25 @ 19:29:29 | Allmänt
Typiskt, jag som längtat ut i solen nu i dagarna men har jobbat och jobbat. Trodde jag skulle få lite kvällsol på gården när jag kom hem idag, men icke! Började spöa så fort jag satte mej på cyklen påväg hem.. Hmm. Håller tummar för söndag! Kul dagar på jobbet har det varit iaf, mkt kunder och trevligt folk :)

J har tagit sej en fredagsöl så jag får köra själv till affären om jag ska ha nå gott till fredagsmys, jobbigt.. Ha ha ;)

Ville mest önska en trevlig helg, kanske "hörs" vi mer imorgon!

Kram <3



Kuckelimuckmedicin. Jordgubbar och grädde eller chips? Det är frågan ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Båda!!

2012-05-25 @ 19:35:54
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Zarah - mamma, matte till mops & gravid med nr 2

Ja de är fina! :)



Jordgubbar såklart. Det slår chips med hästlängder!

2012-05-25 @ 21:09:50
URL: http://zaraholine.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback